Jak zamawiać
Dołożyliśmy wszelkich starań aby proces zakupowy w naszym sklepie był jak najprostszy. Niestety, czasami pojawiają się nieprzewidziane problemy, a na cały proces może wpływać wiele czynników (np. rodzaj przeglądarki). Poniżej przestawimy Państwu instrukcję jak kupować w naszym sklepie, aby proces ten ułatwić.
Instrukcja:
Krok 1
Na stronie głównej sklepu proszę wybrać zakładkę „Produkty”, a następnie interesującą Państwa kategorie. Dla przykładu wybieramy podkategorię „Ulotka składana”.

Krok 2
Po wybraniu produktu ukażą się Państwu ogólny opis wybranego produktu i zdjęcie poglądowe produktu, które można powiększyć.

Krok 3
Jeżeli opis odpowiada produktowi, który faktycznie chcecie Państwo zamówić, pod opisem produktu znajdziecie Państwo parametry do wyboru. Teraz należy wybrać interesujące Państwa cechy charakterystyczne: format, papier, kolorystykę i nakład. Po określeniu tych parametrów na dole strony pojawi się szczegółowy opis wybranego przez Państwa produktu, cena dla wybranego nakładu oraz przewidywany termin realizacji.

Krok 4
Jeżeli wybrane parametry zgadzają się z Państwa oczekiwaniami, prosimy nacisnąć „Dodaj do koszyka” i „Przejdź do koszyka” w celu finalizacji zamówienia albo kontynuować zakupy kolejnych ulotek lub innych produktów z naszej oferty, przechodząc ponownie kroki 1-4.

Krok 5
Po przejściu do „Koszyka” zostaniecie Państwo poproszeni o zalogowanie się na konto sklepu lub rejestrację w sklepie, jeżeli jesteście nowym Klientem. Po zalogowaniu prosimy uzupełnić dane do faktury i wybrać rodzaj dostawy lub odbiór osobisty w drukarni. W przypadku wysyłki prosimy wybrać formę wysyłki (kurier, paczkomat Inpost) i dokładnie wypełnić formularz wysyłkowy.


Krok 6
Po przyciśnięciu „kontynuuj” pokaże się podsumowanie zamówienia, gdzie należy je potwierdzić, zgadzając się na płatność za zamówione produkty i transport.
Krok 7
Następny krok to wybór formy płatności: przelew automatyczny PayU lub przelew zwykły, przy czym przy płatności zwykłym przelewem realizacja zamówienia rozpocznie się dopiero po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe.
Krok 8
Następnym krokiem jest wgranie pliku, który chcecie Państwo wydrukować. Proszę zwrócić uwagę aby plik miał odpowiednie parametry dla danego zamówienia i był właściwie przygotowany do druku. W razie potrzeby na stronie głównej klikając w kafelek „Przygotowanie plików” znajdziecie Państwo informację o tym jak poprawnie przygotować plik do druku. Zamawiając w sklepie internetowym po wgraniu pliku druk odbywa się automatycznie z pliku Klienta, nasz pracownik nie sprawdza jakości pliku.
Krok 9
Po realizacji zamówienia poinformujemy Państwa, że druki są gotowe do odbioru lub potwierdzimy wysyłkę materiału.
