Jak zamawiać

Dołożyliśmy wszelkich starań aby proces zakupowy w naszym sklepie był jak najprostszy. Niestety, czasami pojawiają się nieprzewidziane problemy, a na cały proces może wpływać wiele czynników (np. rodzaj przeglądarki). Poniżej przestawimy Państwu instrukcję jak kupować w naszym sklepie, aby proces ten ułatwić.

Instrukcja:

Krok 1

Na stronie głównej sklepu proszę wybrać zakładkę „Produkty”, a następnie interesującą Państwa kategorie. Dla przykładu wybieramy podkategorię „Ulotka składana”.

Krok 2

Po wybraniu produktu ukażą się Państwu ogólny opis wybranego produktu i zdjęcie poglądowe produktu, które można powiększyć.

Krok 3

Jeżeli opis odpowiada produktowi, który faktycznie chcecie Państwo zamówić, pod opisem produktu znajdziecie Państwo parametry do wyboru. Teraz należy wybrać interesujące Państwa cechy charakterystyczne: format, papier, kolorystykę i nakład. Po określeniu tych parametrów na dole strony pojawi się szczegółowy opis wybranego przez Państwa produktu, cena dla wybranego nakładu oraz przewidywany termin realizacji.

Krok 4

Jeżeli wybrane parametry zgadzają się z Państwa oczekiwaniami, prosimy nacisnąć „Dodaj do koszyka” i „Przejdź do koszyka” w celu finalizacji zamówienia albo kontynuować zakupy kolejnych ulotek lub innych produktów z naszej oferty, przechodząc ponownie kroki 1-4.

Krok 5

Po przejściu do „Koszyka” zostaniecie Państwo poproszeni o zalogowanie się na konto sklepu lub rejestrację w sklepie, jeżeli jesteście nowym Klientem. Po zalogowaniu prosimy uzupełnić dane do faktury i wybrać rodzaj dostawy lub odbiór osobisty w drukarni. W przypadku wysyłki prosimy wybrać formę wysyłki (kurier, paczkomat Inpost) i dokładnie wypełnić formularz wysyłkowy.

Krok 6

Po przyciśnięciu „kontynuuj” pokaże się podsumowanie zamówienia, gdzie należy je potwierdzić, zgadzając się na płatność za zamówione produkty i transport.

Krok 7

Następny krok to wybór formy płatności: przelew automatyczny PayU lub przelew zwykły, przy czym przy płatności zwykłym przelewem realizacja zamówienia rozpocznie się dopiero po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe.

Krok 8

Następnym krokiem jest wgranie pliku, który chcecie Państwo wydrukować. Proszę zwrócić uwagę aby plik miał odpowiednie parametry dla danego zamówienia i był właściwie przygotowany do druku. W razie potrzeby na stronie głównej klikając w kafelek „Przygotowanie plików” znajdziecie Państwo informację o tym jak poprawnie przygotować plik do druku. Zamawiając w sklepie internetowym po wgraniu pliku druk odbywa się automatycznie z pliku Klienta, nasz pracownik nie sprawdza jakości pliku.

Krok 9

Po realizacji zamówienia poinformujemy Państwa, że druki są gotowe do odbioru lub potwierdzimy wysyłkę materiału.

Zaufali nam:

  • Barlinek
  • Zabrze
  • Hasbro
  • Ariel
  • Deagostini
  • KZK GOP
  • Lewiatan
  • Maspex
  • Politechnika Śląska
  • Tauron
  • Tyskie
  • UE Katowice

Zamówienia:
Płatność i dostawa Wysyłka Reklamacje
O nas:
Zespół Prymu Dla biznesu Baza wiedzy
Pomoc
FAQ Jak zamawiać Jak przygotować pliki do druku Polityka prywatności Regulamin
Kontakt
PRYM Drukarnia Offsetowa S.C.
41-400 Mysłowice,
ul. Mikołowska 31
NIP: 644 238 27 40
tel. (32) 762 45 60 sklep@prym.com.pl
Newsletter
image image
©2024 Prym Drukarnia.
Fundusze europejskie:
image